כללי

1.אתר www.top-studio.co.il (להלן: “האתר”) המופעל ע”י חברת “Top Studio”  (להלן: “החברה”) ומשמש בתור אתר מכירות לרכישת מוצרי לק ג’ל, קוסמטיקה ועוד.
2. האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
3. הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה ומהווה אישור לכך שהמשתמש קרא והסכים לתקנון. במקרה של חוסר הסכמה לתנאים, יש להמנע מרכישה באתר.
4. עצם הגלישה באתר/ רכישת מוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.
5. החברה עשויה לשנות את התקנון ע”פ שיקול דעתה הסביר ללא הודעה מוקדמת. התקנון המחייב הוא התקנון המפורסם באתר בפועל.
6. אין להשתמש באתר כדי לפגוע בזכויותהם או בשמם הטוב של משתמשים אחרים.  החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את הגישה לאתר או למחוק משתמש שפעל בצורה לא חוקית ו/או עבר על הוראות הדין ו/או שימוש לא ראוי באתר אשר מנוגד לתנאי השימוש ו/או הפרה של תקנון האתר ו/או יצירת הזמנות עם פרטים לא נכונים או ביטולים מכוונים. במקרים אלו תהיה החברה רשאית להעביר את אופן ההתנהלות של המשתמש לגורמים הרלוונטים. 
7. לכל שאלה או בקשה ניתן לפנות לטופ סטודיו במספר 0552783552 בהודעת WhatsApp.

הרשמה, רכישה והזמנה באתר

1. האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט. בעת ההזמנה על המשתמש למסור פרטים כגון שם פרטי, שם משפחה, כתובת למשלוח, מספר פלאפון, כתובת דוא”ל וכו’..
2. ההזמנה באתר תתאפשר ע”י יצירת משתמש (ללא עלות) או הזמנה כאורח. באחריות המשתמש לשמור את פרטי המשתמש שלו בסודיות. על המשתמש להיות מעל גיל 18, כשירים לביצוע פעולות משפטיות, בעלי תעודת זהות ישראלית תקפה וכרטיס אשראי תקף. היה והינך מתחת לגיל 18 או נדרש באישור אפוטרופוס עלייך ליידע את האפוטרופוס החוקי בדבר תקנון זה ולקבל את אישורו לשימוש באתר.
3. בעת ההזמנה יש להזין פרטים נכונים, עדכניים ומדויקים ככל הניתן. מסירה של פרטים שגויים עלולה לגרום לעיכוב/אי הגעה ליעד של המוצרים. אם  המוצרים ישלחו בחזרה אל החברה עקב הגעה ליעד לא נכון בעקבות הזנת פרטים שגויים, החברה תוכל לשלוח את החבילה מחדש תוך חיוב דמי משלוח נוספים.
4. ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
5. כאשר הרכישה באתר באמצעות כרטיס אשראי, העסקה תתבצע לאחר אישורה ע”י חברת האשראי.
6. מחיר המוצר באתר כולל את המע”מ
7. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק/לשנות את שיווק ומכירת המוצר (לרבות דמי משלוח) בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.
8. ייתכן מצב בו מצוין באתר כי מוצר מסוים קיים במלאי אך בפועל הוא אזל ממחסני החברה. היה ולאחר השלמת ההזמנה יתגלה כי חסרים במלאי מוצר אחד או יותר שהיו בהזמנה, החברה תדאג לזכות את הלקוח על המוצרים החסרים שלא סופקו ולא תישא בדרישה עבור מוצרים שזוכו. למשתמש לא תהיה טענה ו/או תביעה בנושא זה נגד החברה.
9. מטרת התמונות באתר היא המחשת המוצרים בלבד ככל שניתן למציאות וייתכנו פערים אשר החברה אינה אחראית להם.

מדיניות החזרות וביטול עסקה

1.חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה – לפי המאוחר מביניהם.
צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אדם בן 65 ומעלה או עולה חדש, זכאי לבטל עסקת מכר מרחוק בתוך 4 חודשים, בהתאם לתנאים. ישנם מקרים בהם אין זכות ביטול ועל כך יפורט בסעיף 5.
2. ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בטלפון 0552783552 בהודעת whatsapp. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת אישור מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית כשהמוצר וכן אריזת המוצר במצב חדש ובצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר.
3. החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ש”ח – הנמוך מבניהם. 
לא יגבו דמי ביטול במקרה בו ביטול העסקה נעשה עקב פגם במוצר או כל הפרה של החברה כלפי המשתמש בעסקה, בהתאם להוראות הדין.

4. אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו/ההזמנה יצאה ממחסני החברה ונמסרה לחברת השליחויות, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
5. לא תתאפשר החלפת/החזרת מוצרי טובין פסידין ומוצרים שאינם ארוזים ו/או הניתנים לפתיחה/שימוש ללא הותרת סימן/מוצרים הלא ניתנים להחזרה ע”פ דין/טובין היוצרו במיוחד לפני הזמנה של הצרכן/ מוצר קוסמטי שאינו ארוז או ניתן לפתיחה ללא הותרת סימן (לרבות לק ג’ל,וכלי מניקור

אספקה והובלת המוצר

1. החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח בהתאם לכתוב בדף משלוחים והזמנות.
2. החברה לא תהא אחראית לכל עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון כגון חברת השליחויות, מזג האוויר, תקלות טכניות ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
3.מחיר המוצר אינו כולל את עלות המשלוח.

שירות לקוחות

• בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות לקבלת עזרה. הודעת WhatsApp או שיחת טלפון במספר 0552783552

אחריות ושירות

1. האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה.
2. האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות החנות האתר מכירות Top Studio. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
3. הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
במידה וקיבלת מוצר פגום, עלייך להודיע על כך לחברה בהקדם האפשרי ולא להמשיך ולעשות שימוש במוצר. החברה תהיה אחראית לתקן את הפגם או לספק מוצר חדש זהה בזמן סביר.

4. אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה לרבות חשיפת המוצרים לאור שמש, חשיפה לאור ממנורת הייבוש (UV/LED), אחסון בתנאים לא נאותים, שימוש לא נכון במוצר.
5. החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
6. במסגרת אחריות מוצרי חשמל,  תיקון/החלפת מוצר יתאפשרו אצל היבואן הרשמי (על הלקוח להגיע אליו ולמסור את המוצר החשמלי).
במידה ואין באפשרות הלקוח להגיע ליבואן, החברה תוכל להציע שירות של איסוף המוצר ע”י חברת שליחויות מבית הלקוח אשר יישא בעלות המשלוח.
7. במידה והוזמן מוצר שלא נמצא במלאי, על אף שהמוצר היה זמין לרכישה באתר, החברה תעדכן בכך את הלקוח ותציע זיכוי או החלפה של המוצר החסר. 
8. היה ובשוגג חסר מוצר בחבילה שהגיעה ללקוח, החברה תזכה את הלקוח בעלות המוצר. החברה לא תהיה מחויבת לשלוח את המוצר החסר ללקוח ללא תשלום דמי המשלוח.

אבטחת מידע ומדיניות פרטיות

1. חברת טופ סטודיו, כמו גם חברות אחיות וגורמי משנה נוספים הפועלים מטעם חברת טופ סטודיו ובהתאם לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
2. החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
3. החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
4. הרכישה באתר יש משום הסכמה לחברת טופ סטודיו או למי מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק לך מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של החברה טופ סטודיו. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק. באם תחפצן להסיר בכל עת את פרטייך האישיים מרשימת התפוצה של החברה פנו לשירות הלקוחות באמצעות WhatsApp במספר:
0552783552
5. עצם הרכישה באתר מהווה הצהרה כי הנך מאשר את התקנון ותנאיו. 

קניין רוחני

1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החברה טופ סטודיו.
2. אין לעשות שימוש מסחרי בתוכן האתר. 
3. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.

דין וסמכות שיפוט

• פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך באחד מהמחוזות תל אביב-יפו, חיפה, ירושלים או ב”ש תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.